Tiens étrendkiegészítők wellness gépek

Független TIENS tanácsadó honlapja.
Tiens étrendkiegészítők Tiens termékek
TienshoniTIENS étrendkiegészítőkTIENS cégTIENS étrendkiegészítőkTIENS készülékekTIENS termékekTIENS étrendkiegészítőkTIENS fogyókúra
Címlap Hírek

Huncut molekula a vörösbor hatóanyaga

rezveratrolNem szűnő tudományos csörték tárgya a vörösbor gyógyhatású vegyületeként híressé vált rezveratrol. A vita most azon folyik, vajon miként fejti ki áldásos élettani hatásait.

Heti harminc deka hal az új ajánlás

halfogyasztásEgy új európai ajánlás szerint hetente legalább kétszer kellene halat fogyasztani, ez ugyanis jelentősen csökkentené a szív- és érrendszeri betegségek gyakoriságát.

Kevesebb konyhasó, kevesebb stroke

konyhasóCsökkenne a magas vérnyomással küzdő betegek és az agyi katasztrófák száma a dubaji Szív Világkongresszuson részt vevő tudósok szerint, ha az élelmiszeripar nem sózná meg annyira az ételeket.

Lekörözi a fokhagyma az antibiotikumokat

fokhagymaNemcsak a vámpírokat űzheti el a fokhagyma, de az emésztőrendszert megfertőző kártékony baktériumokat is.

Hatással van az agyra az egyik gyakori növényvédő szer

mosott zöldségekMegváltoztatja a gyerekek agyát egy elterjedt növényvédő szer - állapította meg egy új amerikai kutatás. A szert itthon is széles körben alkalmazzák, és okozta már méhek tömeges pusztulását. Mosatlan zöldségeken és gyümölcsökön bárki találkozhat a mérgező anyaggal.

Felesleges a mammográfia?

mellrákAmerikai kutatók szerint minden negyedik, szűrés útján felfedezett mellrák olyan, hogy sosem vezet halálhoz, illetve okoz tüneteket.

Immunterápia érelmeszesedés ellen!

ÉrelmeszesedésAz Európai Kardiológusok Társaságának tudományos találkozóján, Londonban elhangzott előadás szerint a jövőben antitesttartalmú oltás segítségével lehet felvenni a harcot az érelmeszesedés folyamata ellen.

Megüti a guta a szénsavas üdítőktől?

kolaAz agyérgörcs és a kólafogyasztás összefügghet

A Cleveland Klinika Wellness Intézetének és a Harvard Egyetem kutatóinak legújabb kutatása azt mutatja, hogy a cukrozott és a kalóriaszegény szénsavas üdítőitalok nagy mennyiségű fogyasztása a gutaütés megnövekedett kockázatával hozható összefüggésbe.

További cikkeink...